اقیانوس قرمز حرفه معماری
اقیانوس قرمز
حرفه معماری
با فرض میانگین درآمد ناخالص ماهانه ۲۰ میلیون تومان برای هر معمار بازار معماری ایران در حال حاضر حداکثر گنجایش ۳۶۰۰۰ نفر را دارد.
بازار معماری گنجایش چند معمار را دارد؟
با فرض میانگین درآمد ناخالص ماهانه ۲۰ میلیون تومان برای هر معمار بازار معماری ایران در حال حاضر حداکثر گنجایش ۳۶۰۰۰ نفر را دارد.
شرکتهای رو به رشد در 2022 چه کردهاند؟
در برکه معماری ایران جای نفس کشیدن نیست!
جایگاه درآمدی حرفه معماری در میان
سایر حرف هها در ایالات متحده آمريکا
رتبه 11 خدمات فنی، حرفه ای و علمی
رتبه 211 کل حرفه های ایالات متحده آمريکا
سایت IBIS world
معماری در میان ۱۰۰ شغل
با درآمد بالا در دنیا نیست.
درآمد ۹۸۰۰۰ $در ژاپن، ایالت متحده عربی
درآمد ۶۰۰۰۰ $ در استرالیا، انگلستان، کانادا، ایرلند
سایت www.ibisworld.com
معماری و
ساختمان
٪۲۶.۱
پیشتاز فارغ التحصیلان بیکار
خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، ۹ مرداد ۱۳
در گروه معماری و
شهرسازی
۱۳۳۳ داده ، از ۲۰۰۰ شرکت صاحب گريد.
پیشتاز فارغ التحصیلان بیکار
سایت تشخیص صلاحیت سازمان برنامه و بودجه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ آمار شرک تهای حقوقی سازمان نظام مهندسی در این ارقام نیست.
هیچ شرکت معماری در فهرست
فورچون ۵۰۰ وجود ندارد.
ایکام 320 میلیون دلار درآمد
گنسلر 1-1.5 میلیارد دلار درآمد
سایت www.furtune.com | www.Gensler.com
معماران از کار و حقوق خود
رضایت ندارند.
امتیاز ۳.۱ از ۵ رضایت کار
امتیاز ۲.۷ از ۵ رضایت از حقوق
سایت www.careerexplorer.com
شرکتهای حقوقی
دارای پروانه نظام مهندسی
۸۰۵
در استان تهران
پرتال سازمان نظام مهندسی استان تهران، لیست اعضای حقوقی ثبت شده تا دی ماه
شرکتهای مجری
دارای پروانه نظام مهندسی
۱۲۳۳ .
در استان تهران
پرتال سازمان نظام مهندسی استان تهران.
انقطاع کامل بین دنیای دیجیتال و تکنولوژی اطلاعات و فضای کسب وکار وجود دارد.
استراتژیهای تحول دیجیتال خود را شناسایی کردهاند اما اجرایی کردن آن در مراحل آغازین است و تنها روی پروژههای موردی پیاده شده و لذا نتایج آن قابل تعمیم به سایر پروژهها نیست و کمکی به پیشبینی پذیری سایر پروژهها نمیکند.
بین اهداف و مومنتوم مدیریت کسبوکار شرکت و مدیریت تکنولوژی اطلاعات همنوایی بوجود آمده اما تمرکز بر همه امکانات و ابتکارات دیجیتال وجود ندارد.
مدیریت کسبوکار و مدیریت تکنولوژی اطلاعات شرکت یکپارچه شدهاند و خدمات/ محصول را به صورت دیجیتال و بر روی یک بستر واحد ارائه میدهند.
تحول دیجیتال اولویت نخست اهداف استراتژیک نزد مدیران رده اول شرکت است و ایجاد فرهنگ نوآوری پا به پای افزایش درآمد، توسعه تجربه مشتری و رشد حاشیه سود در دستور کار قرار دارد.
انقطاع کامل بین دنیای دیجیتال و تکنولوژی اطلاعات و فضای کسب وکار وجود دارد.
استراتژیهای تحول دیجیتال خود را شناسایی کردهاند اما اجرایی کردن آن در مراحل آغازین است و تنها روی پروژههای موردی پیاده شده و لذا نتایج آن قابل تعمیم به سایر پروژهها نیست و کمکی به پیشبینی پذیری سایر پروژهها نمیکند.
بین اهداف و مومنتوم مدیریت کسبوکار شرکت و مدیریت تکنولوژی اطلاعات همنوایی بوجود آمده اما تمرکز بر همه امکانات و ابتکارات دیجیتال وجود ندارد.
مدیریت کسبوکار و مدیریت تکنولوژی اطلاعات شرکت یکپارچه شدهاند و خدمات/ محصول را به صورت دیجیتال و بر روی یک بستر واحد ارائه میدهند.
تحول دیجیتال اولویت نخست اهداف استراتژیک نزد مدیران رده اول شرکت است و ایجاد فرهنگ نوآوری پا به پای افزایش درآمد، توسعه تجربه مشتری و رشد حاشیه سود در دستور کار قرار دارد.
برای دریافت نسخه کامل این گزارش کلیک کنید.
لابراتوار ما
تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار آزادی، پلاک 45