طراحی خدمات

ما با طراحی خدمات به سرویس‌ها کمک می‌کنیم تا با استفاده از روش‌های طراحی، همواره کارآمد و کاربرپسند (مشتری‌پسند) باشند. برای این منظور ما از روش‌ها و رویکردهایی مانند تفکر-طراحی، دیزاین اسپرینت و سرویس‌بلوپرینت استفاده می‌کنیم تا نیازهای ضمنی مشتریان را درک کنیم و خدماتی فراگیر، بادوام و قدرتمند طراحی کنیم. 

ما با اصول طراحی انسان‌-محور خدمات را برای کاربران بهینه می‌کنیم.

طراحی انسان‌محور

طراحی خدمات در واقع گونه‌ای از برخورد انسان‌محور است. ما روش‌های تفکر-طراحی را به سرویس‌ها ارائه می‌کنیم تا بتوانند از طریق بهبود تجربه‌ی کاربر و کیفیت تعامل‌ با مشتریان، ارزش خدمات خود را ارتقا ببخشند.

رویکرد کل‌نگر

ما به ارائه‌دهندگان خدمات در سطوح مختلف از جمله راهبردی، سیستماتیک، و فرآیند-‌محور کمک می‌کنیم تا تصمیمات مطلوبی را برای طراحی نقاط اتصال خود با مشتریان اتخاذ کنند. 

فرآیند سیستماتیک

ما به کسب‌وکارها و ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کنیم تا رویکرد‌های کاربر-محور، میان‌رشته‌ای و براساس کار گروهی را در تیم خود نهادینه کنند و این آموزه‌ها را در پروژه‌های مختلف و در طول زمان به کار بگیرند.

طراحی نوآوری شهری / ناحیه نوآوری
طراحی فضای کار نوآوری

تدوین استراتژی برند
طراحی کمپین

طراحی وب‌سایت
طراحی رابط و تجربه کاربری
مصورسازی داده

مطالعه‌ بازار / مشتری
برنامه‌ریزی بر پایه سناریو
توسعه کسب‌وکار

ما تمایل داریم خدمات لابراتوار نوآوری شهر آینده را بر اساس خواسته‌ها و نیازهای شما ارائه دهیم. اگر مطمئن نیستید که خدمات ما به چه اشکالی می‌تواند برای رسیدن سازمان شما به اهدافش مفید واقع شود، با ما در تماس باشید و پیش از دریافت خدمات،‌ مشاوره‌ی نوآوری انجام دهید. 

دانلود پروفایل خدمات

با ما تماس بگیرید…